Summa sidvisningar

söndag 27 oktober 2013

Fem månader sen jag satt på en hästrygg! :/

Tänk va saknad han är den där Glöjmer och alla de andra med för den delen! Nu är det 5! månader sen jag satt på en hästrygg sist! de är en månad ifrån ett halvår :(
Har funderat på att åka iväg till ett annat ställe men inte kommit mig för att åka, de tar på något vis emot. De är ju inte riktigt samma sak att åka någon annanstarns än till Söräng.. men kanske kanske de skulle göra gott att sitta upp igen även fast de inte är i Söräng på Glöjmer.
Men jag vill inte åka själv..
Kanske jag ska åka och kolla till mina gamla elever borta i bogården!?

I helgen har vi haft de hyffsat lungt, vi har varit på dop och T har varit på bandy.
Idag testade jag ett nytt recept på bananmuffins med kanel och kardemumma som jag hittat på nätet.. smeten vart jätte god men de färdiga muffinsen vart ingen höjdare alls så de åkte i sopkorgen och jag gör nog inte de där fler gånger.

1 kommentar:

  1. Ja det är nog ingen dum idé att åka nån annanstans. Saknaden kanske blir lite mindre då och det kanske finns nån go häst på det stället också.
    Vad trökigt det är när nåt inte blir bra alls. :-( Tänker på muffinsarna.
    Kramen.

    SvaraRadera