Summa sidvisningar

söndag 6 oktober 2013

En helg full av sport och mys

Som rubriken lyder.. sport och mys. Tänk att jag skulle skriva de orden i samma mening! de trodde jag inte då jag inte alls är så mycket för sport egentligen, nog för att jag tycker att hockey är rätt kul men jag sitter hemskt sällan framför tvn och kollar utan de är mycket roligare att se matchen live.
Så igår var vi med T & A till Läkerol Arena och såg Brynäs möta Luleå. Innan matchen så åt vi tacobuffe på Guldbaren och självklart vann Brynäs matchen med 3-1.
Väl hemma var jag en anning hes och tok trött, så efter kvällsfika och en varm dusch så somna ja gott.

I fredags lagade jag överaskningsmiddag för T. Bacon inlindad kycklingfile med klyftpotatis och till dessert hallonmousse och vitchoklad fluff. Sen vart det Idol mys med en varsin irich.

Idag har jag små donat lite och lagat middag. Hittade en jätte bra sida med en massa husmorstips där jag fann endel recept http://husmorsskolan.blogspot.se/2010_07_01_archive.html

Ikväll blir de bara soffan och T åker strax och jobbar och de brukar bli lite tomt då han åkt så jag kanske hyr mig en film.

Kan konstatera att helgen varit bra och händelserik, villket jag gillar skarpt! :)



1 kommentar:

  1. Ja hockeymatchen lär ju ha varit rolig att titta på. :-)
    Kram.

    SvaraRadera