Summa sidvisningar

söndag 30 september 2012

Paus

Tar en paus i allt donande och tar ett glas mjölk och äppelmuffins.. man blir hungrig av att bära, lyfta och dona. Har hittills idag städat skrubben, rensat garderoben, flyttat in byrån till skrubben, snyggat till i sovrummet och tvättat två maskiner tvätt. Vill få ordning och redan, den där byrån har jag tänkt på att flyttat länge men de har inte blivit av men nu äntligen står den där den ska och de ser mer ordentligt ut i sovrummet. Karln står och diskar och tittar på UFC samtidigt, de ser lite små roligt ut med hörlurar på och macen på spisen medans han står där och diskar! Men gör de det hela roligare så varför inte ;) *byter rad*** Igår var jag till mamma och C i Järvsö,mamma och jag tog en sväng till Ljusdal och affären Wahlins där de finns heminredning och diverse andra sånna prylar. Igår såg vi att de även tagit in sånadär bak prylar som de har på Kakburken.se där jag annars har köpt mina utstickare m.m Gissa om jag vart helt salig när jag såg alla roliga grejjor och endel var faktiskt billigare där än på Kakburken.se! Med mig hem fick jag 4 blom utstickare i olika storlekar och två sorters te, Choklad/chili och Roiboust. På väg mot Järvsö igen stannade vi på Ljustorget På ljustorget hittade jag en fin svart lykta och ett lotusljus och en födelsedags present :) Hittade mycket annat oxå men tyvär kan man inte köpa allt man vill ha ;) Nu ska jag sätta fart med donandet igen!*** Njut av söndagen!

1 kommentar:

  1. Vilken fart det varit på dig idag då. Här har vi bara slöat.
    Måste se till att göra något åt din blogg snart. Det är ju inte klokt att du inte ska kunna göra nytt stycke.
    Kram.

    SvaraRadera