Summa sidvisningar

fredag 28 september 2012

Modiga!

Igår fick mina små ridelever rida barbacka (utan sadel) och jag är så förundrad varje gång hur modiga de är och speciellt denna gång! Två av jänterna har bara ridit 6 gånger och rider barbacka och! travar dessutom inte nog med de så gör de "jorden runt" oxå. Jorden runt är en balans övning där man släpper tyglar och allt och snurrar runt ett varv på hästryggen, man sitter alltså från framlänges til baklänges till sidan till att sitta frammåt igen. Jag blir så stolt vad modiga och duktiga de är! **** Nu är de äntligen fredag, har haft ett strålande humör större delen av dagen :) känns skönt att ha fått tillbaka de goda humöret som jag oftast har från att ha gått nån/några veckor som ett litet grått moln (så har de kännts iaf)hoppas de stålande humöret håller i sig, men de gör de nog i helgen iaf för T är ju hemma, allt känns genast mycket roligare då :) ***** Idag har vi storhandlat och fyllt upp frys och kylskåp. T klippte sig och jag kika lite på stan. En snabb tur till svärmor vart de med för att bära en frys.. jag bar ingen frys utan var väl mest bara sällskap. Införskaffat ett motionsband har vi oxå gjort idag :) Så nu ska här motioneras!. I morron ska T gräva ner nån kapel och jag tar en tur till Mamma och C undertiden :) ***** Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar