Summa sidvisningar

måndag 7 mars 2011

Uppdatering

Helgen va lugn.. var upp till Järvsö i Lördags och fick hjälp med bilen av "pappa" Christer :) Som tack fick han en choklad tårta som jag tror vart uppskattad. Så nu "pruttar" inte bilen längre :)
Igår jobbade jag tills mígränen vart för jobbig och jag vart tvungen att åka hem... tycker Inte alls om att vara hemma från jobbet, tycker de är skit trökigt! Hemma idag med.. migränen går liksom i vågor och så har jag nog lite feber SUCK. Men i morron tänkte jag vara pigg!

Hade en liten foto stund med katterna en dag, här är min små skönheter :)


1 kommentar:

  1. Det är pest att vara sjuk!
    Ja, nog uppskattades tårtan allt. Leif var ju hit på lördagskvällen och såg på melodifestivalen med oss så han fick också smaka. :-)
    Gokatterna!
    Kram.

    SvaraRadera