Summa sidvisningar

söndag 13 mars 2011

Söndag!

Jag tror jag är fri yrseln!! :D

Idag kommer mamma , C och L hit på middag som jag lovade för över ett år sen när
jag flyttade hit, bättre sent än aldrig :P
Har dessert i frysen ocg en massa ingredienser till middan i skåpet men då jag tycker de är lite roligt att överaska så kan jag ju i inte tala om nu vad de ska bjudas på ;)

Igår var tjejerna hit på lite ost, kex och tjej snack :) Va roligt! Sånt som vi gör alldeles för sällan tycker jag!
Fick även reda på ett och annat igår.. intressanta grejjer.. Folk föder barn "huxflux" och andra talar om att de väntar barn och folk har träffat nya osv osv.. ja här händer de grejjer.. och oj va mycket man får veta bara sådär en vanlig lörda kväll.

Funderar på att ta mig en promenad innan de är dags att ställa sig framför spisen.

1 kommentar:

  1. Nyfiken är jag! :-) Men jag ser fram emot att bli överraskad.
    Visst är det otroligt vad mycket som händer ibland som man får reda på bara genom att träffa lite vänner. :-) Livet är spännande och ibland inträffar det tydligen t.o.m. mirakel. ;-)
    Kram.

    SvaraRadera