Summa sidvisningar

torsdag 10 mars 2011

Mars

Har haft ont i huvet och varit yr nu sen i söndags.. eller ja.. huvudvärken började ju förra veckan, igår va jag stursk och gick till jobbet... de funka att jobba i 5 timmar sen nästan vände de sig i magen på mig så de va bara att gå hem :( SUCK!

Kollade på termometern idag.. 7 + ute!! :D MEN nu snöar det! riktig blöt trök snö, jag vill ha vår NU!! Men de är ju mars så man kanske inte kan vänta sig att de ska bli vår redan!?

På måndag ska jag utnyttja min julklapp som jag fick av <3 :) Presentkort på sussis harmoni, ska på massage/zonterpi. Spännande!

Idag kikade mommo och moffa in en snabb sväng, de km med stickade strumpor som mormor hade stickat åt mig :) Måste börja köpa garn åt henne ja för alla strumpor hon stickar åt mig är 4 paret jag får i år tror jag. Nöter hål på dem fort då jag springer med dem på jobbet ist för skor.

Behöver förslag på lätt lagad festmat? helst ska de gå fort oxå, nån som har någon bra ide?

1 kommentar:

  1. Våren lär vi få vänta på ett tag till men tiden går ju rätt fort så snart är vi där. :-)
    Du får kolla med mormor vad det är för sorts garn hon vill sticka med (grovlek och så) och sen ta en tur till Garntjänst i Kilafors. Mormor är ju duktig på att sticka tröjor och koftor också så hittar du nåt bra garn och mönster så tror jag säkert hon ställer upp och stickar annat än strumpor till dig också. :-)
    Ha en trevlig kväll!
    Kram!

    SvaraRadera