Summa sidvisningar

måndag 28 mars 2011

Lovley :)

Helgen har varit helt underbar! :) Karln kom hit efter att semestarat i nästan 1 månad! Gissa om jag har längtat. Helgen vart jätte mysig. Han hade med sig lite kläder till mig oxå... snäll som han är så hade han köpt två klänningar och två saronger till mig! Bra smak har han dessutom, de var jätte fina :) Så nu tycker jag att de är dax de blir sommar så jag kan få änvända dem.

Idag är jag ledig.. tog med mig brorsan och åkte till Söderhamn och e-center.. va ju riktigt längesen jag var där och kikade.. fyndade tyvär inga skor idag som jag tänkt men hittade ett par jeans ist på Lindex :) Synd att man inte kan ha vanliga blå jeans på jobbet.. är ju riktigt sugen på att använda dem nu.. men de får väl vänta till helgen, skulle ha haft ett par likadana fast svarta så hade jag kunnat använda dem på jobbet.
Snart ska jag ner på stan igen.. kika på gumpa dojjor med syrran.

Längtar redan till nästa helg.

1 kommentar:

  1. Vad bra att du fick en underbar helg. :-) Men jag hade väl inte väntat mig nåt annat heller.
    Det är inte så dumt att ha syskon att åka och shoppa med va? Tur att du slapp bli ensambarn. ;-)
    Kram.

    SvaraRadera