Summa sidvisningar

fredag 25 februari 2011

Fredagsmyser

Sitter i soffan med ett glas vin i handen och fredagsmyser med katterna, första helgen sen i oktober jag spenderar själv! <3 har åkt till Thailand och blir borta i några veckor så de kommande veckorna får jag fredags mysa för mig själv.
Men åh va mysigt de ska bli sen att fredagsmysa när han kommer hem igen! :)

Har haft en stressig vecka för övrigt, eller ja jag har stressat upp mig inombords över diverse saker på jobbet och så.. måste ta och lugna ner mig och inte vara den som ser till att de funkar överallt hela tiden, men har lite svårt att låta bli.

I morron kommer de två A:na hit med sin H och hälsar på :) ska bli kul att ses för de var ett tag sen sist. Ska bjuda på nått riktigt gott :)

1 kommentar:

  1. Ja, du får släppa på ditt kontrollbehov - det är inte bara du som ska se till att allt funkar. Låt det rasa ibland så de andra får chansen att se hur det blir när de inte själva tar ansvar.
    Skönt att mysa lite själv också kanske men det bästa är väl att få längta... ;-)
    Ha en skön helg!
    Kram.

    SvaraRadera