Summa sidvisningar

lördag 19 mars 2011

Nä nu längtar jag...

Efter fredags och lördags mys med karln! Var några veckor sen sist nu.. nästan en hel månad. Men snart är han hemma igen :)

Lite uppdatering då..

Förra helgen bjöd jag Mamma och pappachrister, leif och syskonen på mat, gjorde stark kyckling wok med ris och till efterrätt blev det hallon cheescake.
Maten vart uppskattad tror ja :)

I måndags jobbade ja extra några timmar sen bar de av till Sussis Harmoni för lite massage och zon terapi, de va jätte skönt. Fick ett presentkort av <3 i julklapp och tänkte att de vore väl ett bra tillfälle att utnyttja de när han är utomlands och har de gött i värmen.
Efter massagen tog ja med mej Linda och åkte upp till Tessan i byn och "klämde" på magen som stod rakt ut :) Snart kommer de nog ute en liten grabb :)

Sen hela veckan så har jag jobbat och jobbat.

Idag vakna jag 06.50!! Suck.. jag som hade sov morron och så vaknar jag före 7!
Trökigt! men ja va ju pigg så.
Idag var jag och syrran upp till mamma och C, var på Skärstra marknan och kika, köpte 12 par strumpor! Så nu har ja då strumpor så de räcker för ett bra tag framöver.
I morron börjar jobb veckan igen.. känns som de nyss va freda em.. Men de är snart helg igen och jag får träffa <3 :D

Har funderat endel på hur folk beter sig på sistone.. kan ju iof inte säga att jag är chokad egentligen Men.. hallå. De finns ju folk till allt.
Tex, har TVÅ gånger denna vecka nästan blivit på backad på ica parkeringen, två gånger! inte fan sitter sido och back speglarna där för snyggt heller! Jäkla tur att tutan fungerar på lill bilen annars hade ja haft buklor på bägge sidorna av bilen :S

Behöver förlag på nå gött och nyttigt man kan käka till frukost.. börjar bli less på de ja käkar nu.. behöver ombyte.. och visst inte för mycket fibrer heller för då får ja ont imagen och ser ut som en ballong.. och de är ju inge snyggt.
Haha..

Vad äter ni till frukpst?

1 kommentar:

  1. Ja vi uppskattade verkligen maten och jag väntar fortfarande på recptet på cheesecaken. ;-)
    Skönt med massage och zonterapi eller kanske mest det förstnämnda.
    Du får börja parkera långt bort på ICA-parkeringen så du slipper den värsta trafiken på parkeringen. Vore ju himla dumt om du ska bli påbackad.
    Jag äter youghurt och flingor till frukost under veckorna och på helgerna blir det choklad och mackor och ibland även kokt ägg. :-)
    Kramen! ♥

    SvaraRadera