Summa sidvisningar

lördag 2 april 2011

Dåligt morgon humör.. och roligt på jobbet.

Har faktiskt lyckats sova längen idag! :) de va ett tag sen nu.. fick mig en riktig sov morron.. väl behövligt! Å så kliver ja upp fixar frukost och skär mig i fingret! Suck.. åsså börjar katta att mjauua när jag slagit ner ändan för att äta.. då skulle hon ut!.. suck.. humöret vart tätt kasst efter de där :/ så nu ska jag försöka vända det till de bättre igen.

Igår födde min bästa vän en liten pojke! :) Jätte söt är han och ska heta Simon. Är så glad för dem! Har varit roligt att följa hennes graviditet och se hur magen växt. Tur att jag hann få hem kläderna jag beställt åt honom, fick dem igår, snacka om timming :p

Mitt jobb är rätt roligt ibland.. de finns då folk till allt.. igår skrattade jag rätt gott när jag ringde en gubbe, drog hela ramsan och så sa jag - har du möjlighet att betala med kort? Han sa - Med kort!? hur gö ja då? ska ja stoppa in de i telefon?! , HAhahahaha.. och en annan gång gjorde jag bort mig rejält.. Ringde och sökte en "jesper" och en man svarade - nä han sover, - jaha sa jag men då återkommer jag, Mannen sa - men du kan prata med mig! Jag sa - jaha är du hans pappa? Mannen svarade - NEJ jag är hans MAMMA! Hörs inte de!? Jag fann mig och svarade - öhm... näe.. de är lite dålig mottagning.. Mamman muttrade - jaha ja ja..
Fy fasen va jag garvade efter att jag la på de där samtalet!! har nog aldrig gjort bort mig så någonsin och att jag fann mig de är jag fortfarande "imponerad" över haha!

Idag ska <3 och jag kika på film och äta goan mat och mysa lite :)

Sitter och funderar om jag ska ta mig ett bad? men vet inte om ja orkar.. tar ju sån tid att tappa upp vatten o allt.. nä.. men ja kan ju fasen inte bada.. jag slängde ju proppen efter att hyresvärden använt den till att göra rent avloppet med! :S den fina rosa proppen va helt svart och äcklig! Inte tar man väl någons bad propp och använder när man gör rent avloppet! Snoka bland hyresgästens grejjor sådär. visst den kanske hade gått att göra ren men den såg så äcklig ut så jag slängde den.
så de blir en vanlig duch idag ist.

Ha en mysig lördag allihopa!

3 kommentarer:

  1. Nu har jag länkat hit från min blogg. :-) Hoppas det är fler som tycker att du har ett roligt jobb. :-)
    Ditt dåliga morgonhumör gick över innan ♥ kom antar jag.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Hittade hit från din Mammas ;-).
    Du fick mig tills att dra på smilbanden, tack för det :-).
    Ha det bra !

    SvaraRadera
  3. Med ett leende önskar jag dig en trevlig kväll/ Britt Inger

    SvaraRadera