Summa sidvisningar

torsdag 28 mars 2013

Godis, tulpaner och ledighet

Äntligen Äntligen är det Påsk och påsk ledighet! vad jag längtat!
Skärtorsdag, har varit i stallet ikväll och haft lektion med mina små elever, de ar duktiga och hästarna skötte sig exemplariskt. 
Vart glad då jag hörde att två av hästarna (radarparet) har blivit sålda tillsammans och kommer att få flytta tilsammans till samma ställe, de värmde hjärtat kan jag säga. Vart även erbjuden av de nya ägarna att komma och rida med deras dotter :) De känns roligt!
"Du får gärna komma och rida med *** du som kan" kändes lite som jag fick ett förtroende och de känns bra att höra nu att de finns de som faktiskt tror på mig och uppskattar min kunskap.

Ligger i sängen och njuter av tanken på påskledigheten, den efterlängtade och välbehövliga påsk ledigheten!
På köksbordet står en stor bukett med gula och mörkrosa tulpaner tillsammans med en påse från karamell kungen som vi går och små äter ur och i rummet bredvid sitter han som gör mig lycklig och donar med datorn.

Njuter....



1 kommentar:

  1. Vad kul att du blir inbjuden att rida! Förstår att det känns bra att bli uppskattad för det du kan. Synd bara att inte vissa andra kan uppskatta det utan istället trycker ner dig.
    Ta en bild på tulpanerna så jag får se. :-) Kom på att vi inte köpt några tulpaner i år.
    Njut av ledigheten nu och vila upp dig ordentligt!
    Kramen!

    SvaraRadera