Summa sidvisningar

lördag 2 mars 2013

Alla borde ha en som Du!

En som du!
 
En som du som ställer upp och visar kärlek och stöd
En som du som har kunskap och villighet att lära ut
En som du som gärna tar vid där en annan har svikit
En som du som har humor
En som du som får en att känna sig betydelsefull
En som du som bara finns där
En som du som för mig blivit mycket betydelse full i mitt liv
En som du som har ett råd att ge när det behövs
En som du som ger en kram varje gång vi ses
En som du som ställer upp och visar intresse
En som du borde alla ha!
Det är få förunnat att få ha en människa som du som engagerar sig i det någon annan valt bort
För just dig är jag tacksam att ha i mitt liv, du fyller de tomrum som funnits.
Föräldraskap kommer inte alltid via biologin utan via vilja, kärlek och engagemang.
Jag älskar dig!
Tack för att du vill vara min Pappa Christer!
 
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Vad fint Ellinor! Och visst är det fint att ha en som Christer. :-)
    Kramen.

    SvaraRadera
  2. Vackert skrivet Ellinor, det kändes ända in i hjärtat. Jag är stort tacksam för att DU finns i mitt liv, älskar Dig som min egen, det vet du.

    SvaraRadera