Summa sidvisningar

söndag 27 november 2011

Vad önskar du dig!?

Vad önskar du dig i julklapp? Eller kanske frågan borde vara - Brukar du få och ge bort julklappar? Och isåfall många? bara några få? OCH tycker du om att få och ge bort?
Jag skulle tycka de va jätte mysigt att ge bort en massa men i min släkt så gör vi som så att vi köper alla en klapp var för en viss summa sen så drar vi lott om vem som får vad :) Rätt roligt och spännande för ingen vet ju och kan inte ha nå hum om va man får :P
Men om du fick önska dig något speciellt i julklapp vad skulle de då vara?
Köpte mig en julklapp själv igår som kommer med posten nån dag.. va de är avslöjar jag senare ;)

Helgen har varit hyffsat lugn.. Jag fick med mig karln till rusta! :) men fasen va folk de var där! Men jag köpte de jag skulle iaf.. men hade ju kunnat ströva runt och kikat ännu mer egentligen men de är ju lite stressande med så mycket folk.
Och så har jag ju en tanke med att åka till Ikea oxå innan jul :)

Satte ihop advenstljusstaken igår.. men funderar om jag ska hitta på nå annat att ha som advents ljusstake ist.. Den jag har får inte stå ifred, lill katta tycker om att stoppa ner tassen i mossan och rycka upp dekorationerna och sen spela fotboll med dem :P :/ de är säkert jätte kul men jag är inte lika lycklig över hennes "jul" lekar, hehe.

Idag har de snöat lite varstarns verkar de som.. men jag har bara sett regn ja.. usch! Vill hellre ha lite snö men de kommer väl hit snart med :)

Borde ta och sova nu.. arbets dag nr 2 för denna vecka börjar ju snart :)

Natti :)

1 kommentar:

  1. När jag får barnbarn ska jag köpa julklappar. :-) Nu räcker det med att vi håller i traditionen så det blir en varsin julklapp till oss var, tycker jag. Och tänk vad bra, då kan man ju köpa en julklapp till sig själv istället - något man verkligen vill ha.
    Du får ta och köpa dig ett långt ljusfat och köpa tjocka ljus till den och strunta i mossa och roliga kattleksaker i ljusstaken. Kanske Ljustorget har några bra adventsljus?
    Kram.

    SvaraRadera