Summa sidvisningar

torsdag 17 november 2011

Hej hallå välkommen!

Välkommen EFTERLÄNGTADE Helg! Äntligen är de torsda kväll och 3 dagars ledighet väntar riktigt sjöönt! ;)

Har haft en... ja en vecka att Le stort åt.. tur ja har ören annars hade jag nog smilat runt :S
Men nu är de helg och nu ska jag njuta.
I morron ska här städas, lägenheten ska glänsa och lukta gött!

Hämtade syrran på praktiken nyss.. och ja vet inte om de är så att folk tror att de blir mindre halt på vägen om de kör mitt i vägen istället för på sin del av körbanan.. Hm.. Hur gör du när de är halt? funkar de bättre att köra mitt på vägen eller är de faktiskt så att de inte spelar någon roll utan de är halt överallt!?
Jag tror nog allt de är halt överallt :P

1 kommentar:

  1. Nä, jag tror nog snarare att det är halare på mitten där inte så många åkt så jag håller mig helst på min sida.
    Ja det är tur du har öronen. :-)
    Vad snäll du är som hämtar lillasyster. ♥
    Ha en riktigt skön helg nu och njut riktigt ordentligt.
    Kram.

    SvaraRadera