Summa sidvisningar

lördag 19 november 2011

En dag som denna..

En dag som denna har vi sovit längen.. vakna kring halv 12 tror ja :)
Men inte så konstigt med tanke på att vi kom hem vid 01 och inte kom i säng förns framåt 03.
Igår var vi på middag hos svärmor min. De bjöds på oxfile och sallad med rö vin till, sen päronkaka och blåbärs likör och därpå irish coffee. De va en trevlig kväll med mycket skratt.

Idag har jag äntligen planterat om 3 av mina garderobsblommor.
Köpte en stor svart kruka igår på Mobackes som förövrigt hade "julat" till de lite i växthuset.. de va jätte mysigt att gå där och kika och lite julstämmning fick man allt :P

Omplanteringen vart fin tycker jag, eller hur!? ;)



Annars idag har jag hämtat bilen i dönje hos svärmor och sen bar de av hem för att baka bullar!
Så är du fika sugen så finns här bullar i frysen, de ä bara att slå en signal så tinar jag en påse :)

1 kommentar:

  1. Det ser gött ut med bullar... funderade på att baka lussekatter i möre (eller idag blir det då klockan passerat midnatt)men vi får se hur det blir.
    Va kul att ni fick en trevlig kväll hos svärmor. :-)
    Det blev fint med de hopplanterade gardersobsblommorna.
    Kram.

    SvaraRadera