Summa sidvisningar

söndag 6 november 2011

Söndags förmiddag

Här sitter jag i sängen.. och väntar... hungrig är jag men T han bara sover.. hehe kanske borde jag ta och kliva upp och göra oss lite frukost och sen väcka han och leda in han till frukostbordet! :)

Appro på ingenting..
I fredags när jag rände runt halva stan så var jag in på en relativt ny öppnad frisersalong mitt i stan där jag hört att de skulle ha en tjej som fixar naglar billigt.
In gick jag och såg den där tjejen sitta och fixa naglar på en kund.
Ut kom sen va jag antar är ägaren till salongen och säger - Hej, jag kommer strax..
Ok sa jag och ställde mig och väntade.. och väntade.. hörde hon prata med nån karl lite längre in i salongen.
Ja där stod jag och väntade och började tycka att de va lite väl dålig service att låta kunderna vänta på de där viset.. då efter salong ägarens samtal med karln tycktes vara mer privat än affärer så tröttnade jag på att vänta.. Väl ute genom dörren på väg upp för trappen så kommer ägaren ut och säger - Ville du ha hjälp med något!?
Jag - äh jag.. kommer tillbaka..
Och där bara sådär miste hon en framtida kund! pga av dålig service och när hon väl kom på det så säger hon sådär.. läre väl hon ha fattat att jag ville något när jag kom.. inte ville jag bara stå därinne och beundra de vita väggarna och de kladdiga vita draperiet.
Nä dit går jag nog aldrig mer.

Nä nu ska här göras frukost.. orkar iknte vänta nå mer.

1 kommentar:

  1. Undrar hur hon tänkte egentligen, kvinnan i affärn. Hon måste ju haft nåt hjärnsläpp eller så är hon van vid att folk kommer in och värmer sig eller så utan att vilja ha hjälp. Konstigt.
    Kram.

    SvaraRadera