Summa sidvisningar

tisdag 5 april 2011

Vår väder

Fasen va underbart de är när solen värmer! :) vår vår underbara vår :P
Dock gick ju solen i moln nu men äh.. ja ska ju snart åka och jobba iaf!

Har spenderat morgonen med att tvätta, 07-10.. de är ju så ont om tvätt tider så ja då läre jag ju upp och tvätta tidigt fast jag jobbar sent. Men jag blir lite irriterad när jag kl 10 har tvättat klart och i dörren ut från tvätt stugan möter en pensionärs gubbe! Han var säkert vaken redan kl 07 och Ändå ska han tvätta kl 10! Till skillnad från en annan då som jobbade sent igår och gärna hade sovit till strax före tio för att vara pigg för att jobba ikväll oxå! Nu jobbar jag ju såklart ikväll iaf Men han skulle säkert inte jobba sent och var nog som skrivet redan uppe kl 07, kunde han då inte ha tvättat klockan 7!?
Hade god lust att fråga när han vaknade i morse och om han inte nästa gång kunde tvätta kl 7 ist och lämna de andra tiderna åt oss yngre som jobbar skift.. ehh hehe,... tur man kan bita sig i tungan ibland.
Visst har han lika rätt att tvätta när han vill som jag men.. ja...

Näe nu läre ja snygga till mig själv så ja hinner käka och se ophera innan jobbet :)

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt att våren är på väg. :-)
    Nu för tiden finns det många pensionärer som sover länge :-) så den där farbrorn kanske nyss hade vaknat.
    Du får försöka vara ute i god tid med att boka tvättid så du får börja tvätta kl 10 du med. :-)
    Kram. :-)

    SvaraRadera