Summa sidvisningar

lördag 16 april 2011

Helg helg strålande helg :)

Tycker det är jätte skönt med helg! Och speciellt när jag har hjärtat som sällskap och så solen :)
Idag har vi varit en sväng ut till valbo, en snabb sväng! och jag köpte ingenting! :P
kollade på ikea och på gina osv.. men ja köpte inget.
Vart bjuden på italiensk restaurang med nu på em, Cinque Trattoria på söder, jätte god mat, åt Pasta med vitt vin till, götta!

Tidigare idag kom T på en rolig sak.. han såg våra skor bredvid varandra i hallen och..



Ja så här såg de ut.. hehe min sko går i hans utan problem :P
Lite små roligt tycker jag :)

Har suttit ute på balkongen en sväng.. men de vart faktiskt lite små tråkigt tillsist.

Nu äre fotboll x2 som gäller och jag sitter här vid datorn och donar lite.

Som vanligt har helgen gått för fort som vanligt! Men de är väl ett tecken på att jag har bra och roliga helger! :D

1 kommentar:

  1. Hahaha! Skrattar gôtt åt era skor! :-) Det var en höjdare ju!
    Gôtt med italienskt förstår jag. Men fotboll... tur du har datorn med dig.
    Kram.

    SvaraRadera