Summa sidvisningar

tisdag 8 februari 2011

Längtas till helgen..

Trött... jobbar em skift i veckan och 6 dagars vecka.. idag har jag slitit.. en massa ansökningar har blivit skickade och åh va duktiig jag kände mig ett tag :)
Men nu längtar jag til helgen.. lång helg ända till Tisdag morron, veckan känns rätt lång när man börjar jobba på söndag och ska jobba ända till fredag men de går ju de med.. huvet ligger mest bara 1 dag före hela veckan hehe.

Idag kom jag äntligen ut på en promenad före jobbet.. de va riktigt skönt, klädde på mig som en tok med täckbyxor och doningar så inte frös jag i de 0 gradiga vädret :p

Hoppas katterna tänker sova i natt.. de har varit bra billiga ett par nätter nu.. busar och bråkar om vart annat.. och jag som är så lätt väckt! funderar allvarligt på att köpa öronproppar, bra ide? eller så kanske jag inte hör väckar klockan då?

1 kommentar:

  1. Och nu har du bara en dag kvar att jobba och så är det helg! :-) Skönt va?
    Jag tycker att du gör det bra som sliter som du gör - det är inte roligt att jobba eftermiddag/kväll i sex dagar.
    Funderar varför din blogglista inte uppdateras? Det borde väl ske automatiskt. Ser ut på den som att jag inte skrivit en ny blogg på fyra månader... konstigt.
    Kram.

    SvaraRadera