Summa sidvisningar

tisdag 15 februari 2011

Några dagar...

Natten till fredagen så stormade de i stort sett här så på fredag morron när jag 3.5 timmar tidigare än vanligt åkte till jobbet så fick jag skotta fram bilen..
När jag kom hem så var de skottat i stort sett överallt utom gång vägen mellan husena.. varför inte skota den!?



Helgen var lugn och skön, vi var ner på stan en sväng och käkade på Olereys bl.a :)
På söndan kikade jag lite på stan själv innan jag åkte hem.
Fyndade lite på reorna :D



Igår var jag hem till Mamma och C med Tulpaner och en Marabochoklad kaka, de va ju alla hjärtans dag så jag tänkte visa min uppskattning.
Mamma höll på att baka både kanel bullar och semel bullar, så jag blev bjuden på både bulle, semla och mat! :)
Skönt att bli lite bortskämd av mamma ibland, fastän jag är vuxen :P



Mini semlor - Alla Hjärtansdags semlor :)

1 kommentar:

  1. Ja, du är så gullig och kommer med blommor och presenter och visar alltid uppskattning. Det värmer. Du är duktig på sånt... undrar var du fått det ifrån för jag känner mig inte så duktig på det... Hoppas du känner ändå att jag uppskattar och älskar dig.
    Kramen!

    SvaraRadera