Summa sidvisningar

måndag 21 februari 2011

Ljusare

Igår på jobbet kom jag på.. kl var nästan halv 6 och de va rätt ljust ute fortfarande! är inte de skönt så säg :) att de är ljusare längre och längre om dagarna! :)

Måndag idag då.. bara 5 dagar kvar på den här arbetsveckan, jobb dagen igår gick rätt hyffsat.. fick ett fint resultat i slutet av dagen :) På 2 st så gjorde vi mer än vad vi gjorde på 4 i fredags!

Var nere hos <3 i helgen, han var sjuk så då måste ju jag åka dit och pysla om honom! Lagade spagetti och köttfärssås när jag kom dit så vi fick i oss lite mat.
Sen spenderades helgen framför tv/dator kikandes på olika program.
På väg ner i fredags så började bilen låta illa! :S men de va antagligen bara nå is eller liknande som hade fastnat för de försvann nästan lika fort igen.. men gissa om jag vart nervklen där jag körde ute på e4:an!.

Idag tänkte jag snygga till lite här.. damsuga osv innan jobbet.. men är lite seg startad - De finns ju så mycket annat roligare att göra!

1 kommentar:

  1. Snart är det bara 4 dagar kvar på arbetsveckan. ;-)
    Tur att bilen slutade låta illa - då var det nog bara snö eller is.
    Kram.

    SvaraRadera