Summa sidvisningar

söndag 5 december 2010

Slipsknut

Jag har nu lärt mig att knyta en slipsknut!! 26 år gammal och nu kan jag knyta slipsknut!! de ni :)hittade en bra sida på nätet

Har haft en välbehövlig helg och en riktigt mys helg, lite shopping och en massa mys.
Körde ner till Gävle i fredags kväll.. vädret var bra till efter haggsta, då börja de snöa mer och mer till sist såg man knappt framför sig, körde 50 på e4 för första gången någonsin och jag var rätt glad att de bara var jag i bilen ifall de hade gått åt fel håll :S jag såg iaf lyktorna på bilen framför som spårade åt oss andra.. och va gla jag var att jag inte låg först då de vart bara mer och mer ny blöt snö på vägen, såg knappt avfarten in i gävle! men de gick bra iaf.

Funderar om jag ska ta tag i mina röriga garderober, rensa ut en massa.. men alltid när man ska til med sånt där så finns de ju så mycket annat roligt att göra.

I morron ska jag hämta nytt bateri åt bilen, den starta ju inte i torsdags kväll 22.30 när jag skulle från jobbet, tvär sur va hon.. och visst de va - 22 så va ju lite förståeligt utan motorvärmare (men de finns ju ingen över till mig) och så är nog batterit halv kasst så jag tänkte att de kanske va lika bra att köpa ett nytt så kanske kanske de hjälper lite framöver.
Men nu har jag gjort som min förståndiga mor sa - lägg täckbyxor i bilen! hehe så ja mamma nu ligger de täckbyxor i bilen och en mössa! :P
Iaf när bilen då inte startade på jobbet och ingen hade start kablar så fick några jobbar kompisar för sig att de skulle knuffa bilen uppför backen och ner på andra sidan huset där jag kunde få låna en motorvärmar stolpe!! och ja säger då de i - 22 grader och "fin" kläder och skor som vi måste ha, trots de så tyckte de att självklart skulle de knuffa bilen till stolpen! Så jag lova pojkarna en tårta som tack för hjälpen.. så nästa kvälls vecka så läre jag väl se till att baka en tårta!
Nå förslag på va för sorts tårta?

1 kommentar:

  1. Skönt att veta att du har täckbyxor i bilen nu. :-)
    Gör en gräddtårta till dem. Om den där smaksatta grädden smakar gött så kan du ju ha en sån på istället för vanlig grädde. Vi kanske kan testa den smaksatta grädden i helgen.
    Kram.

    SvaraRadera