Summa sidvisningar

måndag 20 december 2010

Lilla röda

Idag har jag varit runt hela stan och letat en klänning! de fanns inget vettigt i hela stan! :S tillsist åkte jag till Edsbyn och jag hittade en klänning! :)


Va jag ska ha just denna klänning till? Jag ska på bröllop efter nyår :) spännande.. jag har aldrig varit på bröllop.

Går här och längtas till jul helgen.. eller ja kvällen före jul till annandagens fm :) sen längtas jag om igen till Nyårs helgen.

Hade glögg kväll i fredags, några kompisar kom hit och drack glögg åt pepparkakor, lusse bullar jag kladdkaka och skrattade endel förstårs :D

Helgen har annars varit lugn, hittat ett par julklappar så nu är jag snart klar.
Har iof bara två julklappar att köpa då vi i min släkt köper något för va 50 kr och sen lägger i en hög och så får alla dra ett paket :)
Sen ska såklart <3 få en julklapp oxå.

Är baka sugen.. mat brö, kakor ja de mesta.. men hinner jag och orkar jag baka en massa efter jobbet? tänker inte stressa mer än nödvändigt fram till jul.

2 kommentarer:

  1. Vilken fin klänning Ella, jag ska bara göra dig uppmärksam på något jag hade missat när jag var på bröllop i en röd klänning. Det är tydligen så att det symboliserar att man haft sex med brudgummen...men jag tycker du ska ha den ändå!

    SvaraRadera
  2. Va! Oj de visste jag inte!!! känner ju inte ens brudgummen ! hehe

    SvaraRadera