Summa sidvisningar

lördag 18 december 2010

Egoistiskt

Har länge nu stört mig på karln som sprängde sig själv mitt i centrum för ett tag sen.
Jag blir rent ut sagt förbannad! Varför ta hit sånt skit? och med de menar jag att spränga sig i luften.
Vi är inte utav samma tro och utöver inte samma religion som de gör så varför, varför ta hit såna dära jävligt dumma ideer?
Jag är inte rasist men såna där dumheter att " utöva" sin religon på de där viset de kan de göra på hemma plan och inte ens där är de OK att spränga sig själv i småbitar och hoppas på att fler stryker med på köpet.
Tron har ju gått snett redan för länge sen tror då jag iaf om man tror att man uppvinner något med att spränga sig själv i bitar. Vill man ta livet av sig så kan man ju då göra de så andra slipper bli skadade, eller inblandade på något vis.
Det blir ju dessutom tokigt iomed att gör en utlänning en sån dum grej så dras resten över en kam även fast de kan vara jätte bra och fina människor.
Tycker de är egoistiskt att spränga sig själv i bitar mitt i en folkmassa just bara för att du tror att du uppnår något då.
Egoistiskt.

3 kommentarer:

  1. Ja, visst är det sjukt!
    Men nåt annat som också är sjukt är hur vi åker till dom med granatgevär och stridsvagnar. Inte undra på att världen blir skev.

    SvaraRadera
  2. Håller med dig i att något gått snett i tron då man spränger sig i bitar mitt bland andra människor. Jag fattar inte vitsen med det och tyvärr så skadar de sitt folk och sin tro mer än vad de gör nytta med såna aktioner. Nä fyyy!

    SvaraRadera