Summa sidvisningar

måndag 27 december 2010

Godare vanor

Eller jag kanske skulle kalla de bättre vanor!?
Iaf.. måste få ett stop på socker behovet.. har ätit för mycket socker fär länge nu.
Usch!
Någon som har ett bra tips hur man hanterar de jäkla socker suget?

Mellandags veckan har börjat.. började egentligen igår för mig.. var annan vecka börjar jobb veckan på en söndag som igår.. De har snöat enorm mycket natten till igår och igår, jag fick gå till jobbet, vågade mig inte på att ta bilen, testade men då jag inte såg ut så vände jag och åkte hem igen.. "skodde" på mig täckbyxor och doningar ich gick till jobbet eller plumsade i nästan en halv meter snö! de tog 45 min till jobbet, i vanliga fall tar de ca 20 min att gå.

Idag har jag äntligen skaffat mig en vatten kokare :) och ett par nya kuddar till sängen.
Skottat min p-plats har jag oxå gjort och jobbat.

Jul helgen var jätte mysig! :)

Längtar nu till helgen igen :)

1 kommentar:

  1. Vad bra att du haft en mysig jul. Det har jag också. Fint sällskap ett par dar och så blev det en slappardag också eftersom jag inte behöver jobba. ;-)
    Hoppas du får en härlig nyårsafton och en ännu härligar nyårsdag!!!
    Kramen.

    SvaraRadera