Summa sidvisningar

måndag 17 mars 2014

Till dig...

Endel frågar mig om dig, saker som rör dig som jag inte har något svar på. Jag vet endel men jag vet inte allt, även om jag skulle veta exakt det de frågar om så talar jag inte om. Det är inte min sak att tala om hur det kanske var, hur de kom sig och hur de blev.
Endel saker valde du själv att dela på fb, dessa saker tycker jag att de är ok att tala om.
Jag vet inte vad jag ska svara på vad folk frågar, för ibland så vet jag inte svaret själv.
Många funderar nog en massor nu iom att du dog. Många tänker nog till lite extra, kanske till och med blir lite rädda.
Snart har det gått en vecka sedan du lämnade jordelivet. De känns konstigt.
Konstigt att veta men på ett sätt ändå inte förstå att jag inte ens behöver bjuda in dig till nästa tjejmiddag. Det känns konstigt! Men jag tror att du kommer vara med ändå.
Jag hoppas att du har det bra där du är nu. Jag tror det iaf.

Så många minnen och tankar kommer upp emellan åt..
Häromdagen hittade jag ett par ljuslyktor som du engång gett mig i present. Jag vart glad när jag såg dem och kom på att jag fått dem av dig! den kvällen lyste det värmeljus i dem. De betydde för mig förr men betyder än mer nu.


1 kommentar:

  1. Nog är det konstigt hur saker kan ändra värde i ens ögon när livet ändrats...
    Kram.

    SvaraRadera