Summa sidvisningar

söndag 9 mars 2014

Donat och fixat

I helgen har vi hunnit massor! bl.a så har vi köpt oss en kökssoffa av ett jätte trevligt par i västra höle.
Nu så står soffan i förvaring i väntan på att bli lite ompysslad, den ska slipas och få ny färg innan vi flyttar.
Lycklig är jag att vi hittat en kökssoffa då jag drömt om att ha en sådan då jag köpt hus.
Stolt över mig själv var jag med då jag körde med släpvagn för tredje gången och lyckades backa och dona utan större problem då vi skulle från soffsäljarna.




Nu på kvälls sidan så har vi fixat och donat med lite av varje och jag har organiserat riktigt ordentligt bland viktiga papper och doningar.
Dammsugit och torkat golven har jag gjort med då de slog mig att de faktiskt kan ringa någon i veckan och vill komma och kolla på lägenheten, så nu gäller de att ha de hyffsat undanplockat förjämnan.

Ja vi har varit riktigt ordentliga i helgen och fått en massa saker gjorda.

Nu ska ja slappa fram till läggdags med ett avsnitt Greys.

1 kommentar: