Summa sidvisningar

tisdag 1 januari 2013

Tillbaka blick

2012 har varit ett händelserikt år, ett bra år!
Jag har blivit sambo, varit tärna på en av mina bästa vänners bröllop och haft många fina stunder med nära och kära och hållt i en ridgrupp för barn i stallet som ska fortsätta i år med!
Har gjort mycket mycket mer oxå på ett helt år men detta är de främsta.

Nyår firade vi hemma, på dagen hade vi fika främmande av familjem A/M och på kvällen laga vi goan mat så magen stod åt alla håll :P
Vi stod i vardagsrumms fönstret och hade första parkett till ett riktigt fint fyrverkeri och skålade med moserande vin.

Jag hoppas 2013 blir minst lika bra som 2012 var om än kanske ännu bättre, en kan ju hoppas ;)


Gott Nytt 2013 och God fortsättning önskar jag er!

1 kommentar:

  1. Ja du har haft ett bra år vad det ser ut. :-) Och det är du så väl värd för du har haft en del motgångar också och då tänker jag främst på hälsan. Hoppas nu att 2013 blir ett bra år och att du får må bra och ha det bra och få dina önskningar uppfyllda.
    God fortsättning!
    Kram.

    SvaraRadera