Summa sidvisningar

lördag 5 januari 2013

Kall kebabrulle smakar som kall fisk..

Idag var vi lata och orkade inte laga mat så vi beställde varsin kebabrulle från Picasso på Gärdet.
De tog ca 1 timme innan leverans och rullarna var kalla! inte ens ljumma utan kalla ungefär som man tagit ut dem från kylen. Jag spar aldrig kebabrulle för jag tycker den är så äcklig att äta kall och nu var den redan kall när den levererades, Äckligt!
Kall kebabrulle kan liknas med att äta en fisk direkt från sjön, kall och slemmig.
Villken besvikelse maten vart. Därifrån beställer vi aldrig mer!

Annars idag har jag inte gjort någonting alls.. har inte haft nån lust. T har sovit läängen då han var ut på bandy igår.
Funderar om jag ska ta mig för att göra något eller kanske låta allt ligga där de är och ta itu med de i mören ist.
Blir nog så.

Trevlig Lördags kväll på er!

1 kommentar:

  1. Jag tycker du ska låta dem veta att ni fick kall mat och därför inte kommer att beställa något mer därifrån. Pengarna tillbaka borde ni åtminstone få och sen kanske de bättrar sig så andra slipper kall mat då de beställt.
    Trevlig lördagskväller på dig med!
    Kram.

    SvaraRadera