Summa sidvisningar

söndag 27 maj 2012

Vilken helg

Har haft en jätte mysig helg! Jag lyckades "skutta" runt på marknaden i sällskap av syrran :) Tycker faktiskt att årets marknad var rätt bra, jag hittade faktiskt lite att köpa med hem, de vart älgkorv till T, en sommar klänning och en scarf till mig :) Jag fick åka ner till Gävle och hämta hem T efter konserten han va på i fredags, de vart tok med att ta sig hem så jag fick ta svärmors bil ner.. de gick rätt bra att köra och foten höll! Tack och lov :)Väl hemma vart de ost och kex och mys framför Eurovision, och tänk att Sverige vann! HÄRLIGT! Idag har vi firat morsdag! Först en sväng till svärmor och sen till Granäs för att fira mamma och mormor :) En helt underbar helg helt enkelt! :D I morron ska jag jobba tänkte jag och hoppas att foten håller! Nu längtar jag till nästa helg! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar