Summa sidvisningar

onsdag 16 maj 2012

Men Äntligen!

Äntligen kommer jag in på min blogg igen! Har försökt i några veckor men den har hela tiden nekat mitt lösenord! Men nu funkar de igen helt plötsligt.. jaja. Kommer inte ens ihåg vad jag riktigt skrivit om tidigare och orkar inte gå tillbaka och kolla heller. Vi har iaf flyttat jag i slutet på mars och T i mitten på april. Så nu är vi Sambos! :) De är så skönt med en större lägenhet (har nu en trea) och att ha ett gemensmt hem, inget åkande hit eller dit för att träffas utan Vi bor Här tillsammans! :) Trivs jätte bra i lägenheten och som sambo. Ny tapetserat fick vi oxå överallt förutom i vardagsrummet så hela lägenheten känns jätte fräch och de är ju "vi" här eftersom att vi själva har bestämnt tapeterna. Idag är jag lite hängig och klen.. har väl mer eller mindre varit så hela veckan :S uvi på G trode den jubelidiot till läkare jag träffade på igår. Har aldrig blivit bemöt på sånt dåligt vis av en läkare förr, han pratade i ultraspeed frågade och sen i nästa mening nästan svarade åt mig.. ja jag säger de det var ingen angenäm träff de där och jag hoppas verkligen att jag slipper se den läkaren igen! Ikväll kommer hjärtat hem :) och de är ju lång helg! Jag dock är ledig idag men jobbar i morron.. sen är jag tre ledig. Helgen blir nog rätt lugn skulle jag tro. På lördag ska jag vara hästvakt och ja de är väl i stort sett de enda inplanerade denna helg. Hur har ni de där ute? :)

1 kommentar:

  1. Så du tog dig in till sist. Se nu till att byta ställe så du slipper sånt där strul. Skapa ett konto på Wordpress och exportera dit alla dina inlägg så får du ett ställe som inte strular och där du kan göra sidan som en riktig hemsida också.
    Kramen.

    SvaraRadera