Summa sidvisningar

tisdag 22 maj 2012

Somriga färger och tjusiga damer...

Har nu på fm tittat på Prinsessan Estells dop! Riktigt tjusig tillställning såklart då de är kungligt dop. Har suttit och beundrat endel hattar och sett att chock rosa är inne i år :) endel damer hade riktigt tjusiga kläder med! Lilla Estelle har stora skor att växa i! Men med den blandningen av folk från olika "ställningar" i sin släkt så kommer de säkert gå utmärkt! Tanken slog mig att OJ va Daniels familj får vara med om, de trode de nog inte när Daniel föddes att de en dag skulle ingå i kungahuset och i sådan historia! :) Tufft tycker jag! Sen kan jag inte låta bli att tycka att fd statsmenistern Göran Persson gör ett bättre framträdande än vad nuvarande statsmenister Fredrik Reinfeldt gör. Göran Person på sitt eget vis lyser upp med sin närvaro medans Reinfeldt mest ser bekymrad och heller inte så road ut alls. Idag är jag hemma för andra dagen, stukade foten i trappen på Dollar i söndags och fick sitta på akuten i 3 timmar för att tillsist komma fram till att inget var brutet tack och lov men en rejäl stukning, så nu har jag bandage och kryckor :( usch trökigt men de går ju över snart iaf! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar