Summa sidvisningar

fredag 18 maj 2012

Dagvill...

Dessa helgdagar mitt i veckan gör mig dagvill! Men nog gillar jag dem allt! :) Denna vecka har jag jobbat, sönda, månda, tisda, ledig onsda och jobb torsda sen schema ledig tre dagar! :) Mer sådana helger till oss alla eller va säger ni? ;) Igår var jag i stallet och hade min barn grupp. De är 3 pojkar och en flicka som rider för mig, de är så duktiga och modiga! Igår var de tredje gången de red och vågade redan pröva att trava och de satt där på varsin häst med leenden enda upp till örena! För de var ju så roligt och tufft att trava och va fort de gick! De var nog inte sista gången kan jag tänka mig. Blir lite stolt ja :) Tur med vädret hade vi dock inte.. som förra veckan började de regna och lite åska fick vi med.. jag kom hem dygnsur igen men va gör de när man åker hem med ett leende på läpparna! De är både roligt och givade att hålla i den där barn ridgruppen. Nu är de bara 2 gånger kvar men till hösten fortsätter vi så har du ett eller flera barn som vill börja rida så hör av dig til mig så ordnar jag! :) Idag har vi jag och T varit ner på stan, T använde sin förtidiga födelsedags present och klippte sig på Salong MAN by salong Donna. Han vart jätte fin! Medans så gick jag och syrran i lite affärer och när T var klar så vart de en fika på krokanen. Nu sitter vi här i varsitt hörn av soffan och försöker hitta orken att röja i Gäst/hobby rummet.. få nån ordning där någon gång skulle sitta fint. Satt nyss och läste aftonbladet och kom än en gång in på en artikell som ledde mig till viktklubb.se. Jag är rätt intresserad av såntdär och den där sidan verkar ge ett vettigt stöd m.m för de som vill gå ner i vikt. Själv tycker jag inte att jag är direkt överviktig.. visst finns de lite "volang" men äh de är inget jag vantrivs över Men av nyfikenhetens skull så funderar jag nästan på att bli medlem i några månader, just för att se vad de har för upplägg och kanske för att lära mig lite mer om näringslära som jag tycker är så kul! :) Men jag vet inte... de kostar ca 289 kr för tre månader.. kastar jag pengarna i sjön tro? eller kan de faktiskt vara kul att testa? Visst förstår väl jag att man inte kan gå och stoppa i sig vad som helst i vilka mängder man vill utan att röra på sig alls. Sen kan man ju alltid bestämma sig för vad och hur man stoppar i sig men ja mycket av nyfikenheten för viktklubb.se är nog just de där med näringsläran och att se om de faktiskt fungerar som så många artiklar om olika männsikor som påstår att de gör det. Och skulle jag då efter att ha följt deras direktiv faktiskt tappa nått kilo så kan jag ju ärligt säga att de fungerar! Ja.. de tåls att fundera på. Ikväll blir de mys här hemma på¨björkhamre, tacos, nått glas vin och filmen Hamilton :) Ha en mysig helg allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar