Summa sidvisningar

tisdag 4 januari 2011

Trafikanter

Idag har jag åkt Gävle T&R.. och man slutar ju aldrig att förbluffas över andras dumhet i trafiken, kör om i kurvor, kör om när de finns dåligt med plats och kör som vildar. Inte en tanke på dem som sitter i bilen med sig och inte heller på sina med trafikanter!
Nu kanske jag låter som en moral kärring eller dyligt Men inte vill jag stryka med eller att någon annan ska göra de pga at du vill komma fram nån minut tidigare än jag.

Vad jag gjorde i Gävle!?
Var ner till sjukhuset och gjorde allergi test, och ja jag är allergisk men bara mot björk, men då Jätte allergisk.
Under testet så stack de hål på huden på underarmen.. och under detta test så kom jag fram till at Nej jag ska inte tatuera handleden :/ för tunn hud att sticka tusen nålar i, även om jag hade tänkt emig en liten liten tatuering på handleden men Nej de blir ingen på handleden iaf.

I morron ska jag jobba.. sen är jag ledig 3 dagar igen.. sen efter de så ska de väl gå tillbaka till de normala.

Sitter och funderar p åsåna där mat metoder.. ISO, GI och LCHF.. någon som har nån erfarenhet av någon av dem eller alla?

1 kommentar:

  1. Ät som du brukar du och stunta i alla möjliga dieter som finns. Tids nog får du bekymra dig för sånt men du ska inte behöva äta på nåt särskilt vis nu då du är alldeles lagom.
    Kramen.

    SvaraRadera