Summa sidvisningar

onsdag 5 januari 2011

Mörkchoklad och grabbarna på Volvo..

Idag satt jag och en jobar kompis och pratade om de här med söt sug, hon kom på att en bit mörk choklad efter maten inte va så dumt, då man oftast är lite söt sugen efter maten och då är de ju toppen med mörk choklad som man inte vill äta så mycket utav utan som de räcker med en bit av :) Så nu har jag köpt hem lite mörk ckoklad och tänkte testa.. sen kom jag ju på.. är de inte bra för ämnesomsättningen med en lite socker direkt efter maten? har för mig jag hört de någonstarns.

Efter jobbet så besökte jag även Volvo.. eller ja Bilbolaget, då självklart torkarn på förar sidan har mist fjädern som gör så att torkar armen trycks ner, den flög ner i snön en kväll efter jobbet och inte hitta ja den då och trodde ju dessutom så att de va en is bit bör de flög ju så fort förbi. Iaf så är jag tvungen att köpa en helt ny torkar arm! de gick inte att köpa bara fjädern.. så de snälla grabbarna bytte plats på torkarna så nu ser jag iaf ut ordentligt på förar sidan tills jag hittat mig en torkar arm.. fick hinten om på bilbolaget att jag skulle leta någon annanstarns än hos dem, de tyckte väl att jag skulle kika på skroten tänker ja. Så tills dess att jag hittat en på skroten eller på annat håll så får de sitta en för lång torkar arm på förar sidan, huvudsaken man ser ut eller hur!?

Nu håller jag på och städar lite.. eller ja plockar iaf.

1 kommentar:

  1. Om man är diabetiker och vill ha något sött ska man passa på att ta det precis efter maten för då gör det minst skada har jag hört. Tror det är nåt med att sockret då går åt i matsmältningen.

    Tur det finns hjälpsamma killar. :-)
    Kramen.

    SvaraRadera