Summa sidvisningar

fredag 14 januari 2011

Solen skiner, kladdkakan är bakad och Det ÄR Fredag! :D

Helg helg helg! äre inte underbart!?
Har bakat en kladdkaka som ska med till jobbet, tycker att vår avdelning oxå kan ha fika stunder som alla andra har och jag gillar ju att baka så då vart de en kladdkaka till fredags fikat.
Solen skiner oxå.. dock är de - 20 ute :S BURR!!!

Hur många som läser min blogg har FB?
Vad tycker du om FB, och hur ofta är du där och vad gör du främst på fb? spelar spel? pratar med vänner och bekanta, snokar mest? Eller använder du inte Fb överhuvudtaget?
Jag har fb och jag använder min fb främst till att prata med vänner och jo jag snokar lite oxå :P lite roligt är de ju att kika på folks bilder osv :)

Måste springa och se så chokladen stelnat på kakan... ha den mysig helg!

2 kommentarer:

  1. Jag är väl inte på Facebook varje dag, men det jag gör mest är väl att hålla kontakten med vänner och släkt mm. Det är rätt kul att hålla lite kontakt och koll på folk som man hade nära sig under studietiden och så - andra delar av ens liv, men som man nu har tappat kontakten med.

    Sen är det ju alltid kul att se vad som händer - om det är nåt kul på gång och vad folk har för sig. Sen spelar jag väl inte så mycket spel eller är med i så mycket mätningar eller så. Vissa kontakter vill ju hålla på med horoskop och kedjebrev och så, men det intresserar mig inte.

    Däremot lite musik och musiktips är skoj!
    Jag råkar ha många vänner med god musiksmak och det är jag glad för :)

    SvaraRadera
  2. Jag gör inte så mycket på fb. Spelar Bejeweled Blitz. Kikar på vad folk haft för sig och håller lite kontakt med kompisar.
    Vad tyckte dina jobbarkompisar om fredagsfikat?
    Ha en underbar helg!
    Kram.

    SvaraRadera