Summa sidvisningar

söndag 16 januari 2011

Im a the person!

Ja och med det vill jag säga att jag hellre dricker the än kaffe.. MEN!.. jag har faktiskt börjat dricka mer kaffe! :0 ... lite onödigt vetande kanske!?

Jag önskar att de var lördag hela veckan! :D
Ja helgen har varit underbar men alldeles för kort!

Till veckan väntar förmiddags skift, en tur till Tessan i byn och en tripp till Granbo för ansiktsbehandling/bedömmning av produkter.

Kladdkakan jag gjorde till jobbet i fredags vart riktigt omtyckt! :) Chefen gilla den och tyckte nog att vårt uppmuntrings sätt var bra! :) Vi allytså jag och tjejerna sa att vi tyckte att de verka som att han behövde en uppmuntring eftersom att han verkat så "nere" på sistone. Han sa typ - mmm, vilken god kladdkaka och log, de är roligt när man kan glädja någon och för en stund ge bättre humör :)
Sen så slängde jag ihop en fredags fika lista.. så nu ska vi turas om att göra fredags fika :)

Nu ska jag fortsätta njuta av mitt jordgubbs the :)

1 kommentar: