Summa sidvisningar

måndag 11 oktober 2010

Tömma huvet..!?

Känns som att de skulle varit bra med en rensning av huvet, men på någe vis känns de inte som att de kommer ut något.
Igår köpte jag en bil!! Min första bil!! Fin är den :) men fy va nojjig man blir på engång att något ska gå sönder på den, men tänkte de är bara att börja spara mer pengar då ifall något går sönder.

Helgen har varit rätt lugn, var ute och tog en lång promenad i lördag soch igår vart de ju bilköp då.

TYcker de känns lite tråkigt.. jag håller på att mista en vän... hon ska ju inte dö eller något sånt och inte heller flytta, men hon har blivit så konstig och inte vet jag om vi har glidit åt olika håll kanske men de känns tråkigt. De tråkligaste är väl att hon är sur och grinig för de mesta så inte vill jag höra av mig då inte :S

Töm töm tömmning...

1 kommentar:

  1. Ja, det är synd om du ska mista den kompis du haft så länge. Men vi får väl hoppas att hon blir på bättre humör så småningom.

    Jag tycker du gör smaart i att spara pengar så du har ifall bilen går sönder. Då känns det inte så jobbigt den dan det händer.

    Lycka till med bilen och jag hoppas att du får mycket roligt med den.
    Kram!!!

    SvaraRadera