Summa sidvisningar

fredag 22 oktober 2010

Njuter av livet och välkommnar helgen :)

Sitter i soffan med en filt och tända ljus med lite choklad och idol på tvn :)
Njuter av att helgen är här! den är efterlängtad!!
Har haft en rätt slitig vecka men ska inte klaga för hellre lite fart på jobbet än att dagarna segar sig fram.
Efter en uppstressad dag på jobbet med allt för mycket "myror i baken" så tog jag mig hem och hann tvätta några maskiner innan min tvätt tid va slut.
Hann hem till G med familj oxå och prata lite och busa med charmtrollet T som snart fyller 1 och då ska "tant" Ella köpa något som låter riktigt illa lovade jag honom :)

Vet inte om de är för att jag nu kör bil nästan varje dag som jag upptäcker detta, MEN fy fasen va folk är klantiga ouppmärksamma och tror sig kunna köra och parkera hur som helst i trafiken utan att flytta sig eller visa hänsyn till andra bilister!! jag börjar bli en sån där bilist som sitter och svär för mig själv i bilen åt andra bilisters dumheter ehh hehehe.. men endel har nog fått körkortet i fling paketet de är jag helt övertygad om :P

I morron ska här bytas däck eller.. ja i Järvsö hos mamma och C.. blir ju spännande och se hur mycket jag kommer ihåg efter att ha bytt däck en gång tidigare.. men jag har ju C till hjälp tack och lov! Han är snäll och ställer upp som en "extra pappa".
Min "extra pappa" har dessutom varit snäll och snyggat till mina vinter däck så jag slipper skämmas när jag kör runt i dem, han har putsat bort rosten och målat dem svarta så de ser mycket bättre ut nu än de gjorde förr!! har tur som har en C :)

Hittade lite låtar på spotify från filmen Dirty dancing :) rätt sköna låtar.. få mä att vilja dansa lite :) kanske borde ställa mig upp och shaka lite haha.
Men skulle ju vara roligare att dela filten, chokladen och musiken med någon :)

Well well... shakar väl på för mig själv tillsvidare då... :)

4 kommentarer:

  1. Ja visst är det gôtt att ha en C som ställer upp och hjälper till. :-)
    Hoppas du har tagit igen dig nu efter däckbytet och att bilen går bra med vinterdäck på.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Ja lite då ;) Hur får man tag på dig då?

    SvaraRadera
  3. Kan ju prova ciga_1@hotmail.com ;-)

    SvaraRadera