Summa sidvisningar

torsdag 14 oktober 2010

Hösten har ju sin charm men...

Ja som sagt hösten har ju sin charm Men dett ajäkla blåsande kan ju gärna få övergå i ett sånt där fint ljuvligt varmt höst väder ist! med värmande höst sol som man bara vill ut och promenera i! eller va säger ni?
Dock trots att jag inte är så förtjust i kylan så längtar jag lite till snön.. iaf första snön och hur mysigt de kan bli frammot jul och alla ljus och mys man kan ha onomhus invirad i en filt med lite the eller glögg :)
Filten och teet har jag redan börjat med men glöggen.. mmm.. glöggen, väntar tålmodigt på att icas hjortron glögg ska börja säljas igen.

Idag fick jag en inbjudan :) jag är bjuden på 1 års kalas :) va längesen jag va på
barnkalas hihi... jäkla synd att jag jobbar just den helgen men jag ska verkligen försöka ta ledigt och ta en liten road trip neråt.

Idag.. ja idag.. har sovit, och legat i soffan och vilat.. är förkyld.. eller mina luftrör är förkylda.. de har gjort rätt ont att ligga eller sitta.. men nu är de bättre och ska försöka ta mig iväg till jobbet i morron. I morse när jag insåg att de inte var någon ide att ens sätta foten utanför tröskeln då längtade jag till jobbet hehe.. de är då man trivs med sitt jobb va!? :)

Nä nu kan de gott komma lite lagomt med snö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar