Summa sidvisningar

fredag 29 oktober 2010

Helt ärligt..

Helt ärligt - de suger att vara själv!
De flesta människor vill ju ha någon att dela livet och vardagen med, någon att krama på, skratta med, retas med, diskutera med och hitta på saker med.. ja listan kan göras oändligt lång.
Vem vill inte ha någon att dela livet med!? alltid finns de väl någon som föredrar att leva själv.. Jag är dock inte en av dem.. jag är den som tycker de suger att vara själv.. visst kan lite egen tid behövas ibland men, Men nog vill jag hitta någon att dela livet och vardagen med.. för fasen va jäkla trökit de börjar bli att va singel.
Men nog om den "gnäll visan"

Igår var jag i bakar tagen.. gjorde sammanlagt 5 satser muffins!!
Tog med dem till jobbet idag, de va uppskattat :) fick några mail som de löd tex -
Tack för den supergoda muffinsen!
De är roligt att folk uppskattar de jag bakat.. bakar ju inte lika mycket nu som förr, liksom lite tråkigt att bara baka åt sig själv.. men jag kan ju baka och ta med till jobbet.. för de är ju roligt att baka mest de som är grejjen, sen om de dessutom uppskattas så är de ju de ett + i kanten! men får se till så de inte blir bortskämda med hembakat på jobbet :p

Idag... jobbat.. trivs som fisken i vattnet på jobbet :D och de är ju inte alls tokigt att jobba med J.. haha vi har samma tokiga humor så de blir ett och annat skratt när vi jobbar tillsammans :)
Har även knatat runt en vända på stan idag, köpt en ett års present till en liten grabb som har kalas på söndag, de vart något som han kan lära sig saker med och en liten mjuk kompis att krama på :)
Hittade ju även en lång tunika åt mig själv till ett riktigt bra pris på Såfin.
Efter stan så gjorde jag en vända ute i de sköna vädret.. en liten rask promenad vart det.. sen för att "ta bort" resultatet av promenaden så åkte jag med T och A på max hahaha.
Nu sitter jag här i soffan.. har myst med katterna och kikat på idol och jäklar va bra de var idag!! Har väl aldrig hört Backstreet boys "i want it that way" på de där viset.. fasen va bra han var!

I morron är de kick off med jobbet hela dagen och hela kvällen.. eh hehe ute aktiviteter på dan och midda på kvällen, kan ju inte låta bli att tycka att de valt perfekta ställen att ha kickoffen på.. typ 100 m åt vardera hållet hemifrån mig :)
Sen kan jag ju inte låta bli att hoppas att de kanske blir en sväng på krogen, va ett tag sen jag va ut nu.

Läste på Aftonbladet nyss att de hittat en bomb i ett av våra plan!!! (ups plan) och att de letat igenom fler frakt plan! Fy fasen kan de bara inte låta bli med såna där jäkla dumheter! bomber hit och dit.. Hela göteborg är ju tydligen oxå bomb hotat! SUCK nu får väl knöpp gökarna ge sig!

Va tycker du om att vara själv? är du singel? sambo? valt att vara själv? skriv en komentar vettja :)

2 kommentarer:

  1. Ja du, det där med att vara själv är något vi delar. Brukar tänka på ibland varför man är själv. Borde man engagera säg mer i sökandet än vad man gör, är man för kräsen, är man för feg, eller har man helt enkelt inte hittat den rätte? Vem nu det kan vara. Känner liksom du att det är på tiden att träffa någon att dela livet med. Ha någon att dela en god middag och kanske en vinflaska med på lördagskvällen. :) Jaja, vi kan väl bara hoppas att den rätte en dag finns där.
    //Micke

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas du haft en härlig dag och kväll med jobbet. Och vad härligt att du trivs på jobbet. Det är en bonus att göra det.
    Va? Tycker du att jag skriver mitt i natta? Ja, det är blåsväder vet du och det känns i kroppen så jag är uppe och skruttar men ska snart lägga mig igen för nu har värktabletterna börjat värka.
    Det med att vara singel är jobbigt då man inte vill vara det. Vi är ju gjorda för att vara två i regel så det är nog inte så många som trivs med att vara singel.
    Men kom ihåg orden "Det jag vill ha kommer jag att få när jag behöver det". Det finns nån åt alla och "drömprinsen" dyker upp när det är så dags.
    Kram.

    SvaraRadera