Summa sidvisningar

fredag 12 april 2013

Fredag..

Sitter i soffan med en filt och tända ljus. Tvn står på, vi har kikat på ett avsnitt av game of thrones och så en bit av let´s dance.  I andra ändan av soffan sitter T med sin dator.
Kan inte annat än njuta av synen av denna underbara karl jag har :)
Lycklig!

Har inte gjort mycket alls idag, var super trött ett tag men de tar på krafterna att försöka fixa och dona för sig kan jag säga.
Vi var till ica.. åkte en omväg hem bara för att se lite av världen utanför lägenheten.. kände att jag hade ett behov av att se folk, inte umgås utan bara se en bit av världen.
Har en mysig kväll, gjorde lasagne till middag med ett glas rött till och till efterrätt lite mörkchoklad.
Njuter... lungt och ro.

Igår hade jag lektion i stallet som varje torsdag.. en unge utav fyra kom så de enda lyckliga ungen fick välja häst fritt och fick en privat lektion och de var visst inte alls så dumt för då fick hon ju all uppmärksamhet själv :)
I stallet kom vi att prata om vad hon ville bli när hon blev stor, och hon frågade vad jag ville bli när jag var liten.
När jag var liten sa jag så ville jag bli ridlärare och tävlingsryttare och kusk.
Men sa hon... ridlärare är du ju nu! och ja de har hon ju faktiskt rätt i det är jag ju! De har jag inte tänkt på förr att jag är ju faktiskt ridlärare! dock inte utbildad sådan men jag duger rätt bra ändå verkar det som.
Vilken grej.. jag är ridlärare! haha.. (stor grej för mig, iaf just nu )
Och kanske, kanske de visade denna lilla tjej att man kan faktiskt bli vad man vill!


1 kommentar:

  1. Lugn och ro är det du behöver mest nu så det är bra att du haft en lugn dag.
    Härligt att du är så lycklig med din T. ♡ Jag kan tänka mig att han är lycklig med dig också. :-)

    Har du inte tänkt på att du är ridlärare? :-) En dröm från det du var liten har ju gått i uppfyllelse.
    Mysigt för den enda ungen att få privatlektion. Det är få förunnat.
    Fortsätt att ta det lugnt och njuta av dagen i morgon också..
    Kram.

    SvaraRadera