Summa sidvisningar

tisdag 28 februari 2012

Tisdag...

Hemma sjuk 2 dagen idag... så trökigt!
Men betapreden ja fick från HC igår har börjat hjläpa iaf :)
Verkar inte bli nån ridning i morron heller.. :( nu är jag ju inte så pigg men om jag skulle vara de så hade jag velat åka iväg i morron men de är nog dumt att anstränga sig för mycket, jobbet ghår ju först! och jag vill verkligen jobba på torsdag.. helst nyss!
Dagen har tillbringats framför tvn och alla dessa underbara dags program, våra bästa år, top model m.fl.. tur man är lätt att underhålla ibland :P
Igår var de stor seans med Terry Evans i Ljusdal.. skulle vart iväg men moffa fick åka i mitt ställe.
Vi har en lite tradition att först äta mammas goda hemgjorda semlor och sen åka på stor seansen. Jag saknade semlorna och sällskapet och såklart seansen igår! Men min goa mamma skickade med semelbullar hem till mig så jag får semla iaf :)

Nu är de 5-6 gånger till med tvättstuga sen har vi egen tvättmaskin!! Och gemensamt boende :D Ska bli skönt! Längtar <3
Måste börja packa snart!

I morron blir de väl samma tv program som idag... såå roligt! och de är såå kul att ha svårt att andas! antar att ni läser de i den ironsika tonen jag menar! :P
Jag ska inte klaga.. de finns de som har de mycket värre än detta!
Men man får gnälla lite Ibland.

Ha en bra kväll och en bra onsdag!
Idag finns även ett inlägg i ielliellaskok :)

1 kommentar: