Summa sidvisningar

söndag 12 februari 2012

En underbar helg!

Har en riktig mys helg med T och njuter i fulla drag.
Igår kika vi på soffa på Glössbo Möbler, var hem en sväng till svärmot och sen go middag, pasta med fläskfile sås och röd vin till och så kikade vi på melodifestivalen.
Men de va bland de sämsta melodifestival del tävlingar jag sett! nästan så jag tänkte rösta på Di Leva! Hans låt var faktiskt hyffsat bra, annars brukar jag inte gilla Di Leva så värst men ja igår va han hyffsat bra! :)

Har ännu inte klivit upp ur sängen.. känns som en riktig slö söndag :)
Men kanske dax för frukost snart!? :P

1 kommentar:

  1. Jag har inte röstat på nåt bidrag än och kommer nog inte att göra det heller så jag får väl inte klaga om det är "fel" låtar som går vidare. Men det brukar ändå bli fel låt som vinner vare sig jag röstar eller inte.
    Bra att ni haft en mysig helg.
    Kram.

    SvaraRadera