Summa sidvisningar

onsdag 1 juni 2011

Omvärlden..

Är så trött på omvärlden just nu just idag! Lyssnar folk inte längre? och tänker de inte längre än näsan räcker!? Näe.. är så trött på omvärlden just idag SUCK!
Hoppas på en bättre dag i morron!

Stressade som en galning innan jobbet idag.. jag skulle ju baka en kaka för de va visst jag som hade fikat.. så innan jobbet började så slängde jag ihop 2 kladdkakaor, tog ut den sista ur ugnen kl 11, börjar jobba halv 12! Varför gjorde jag 2!? jo för att de skulle ju vara så många så de hade inte räckt med bara en! men vid fikat iaf så hade det räckt med den lilla kakan och jag hade sluppit stressa, är någon snäll och bakar bara huxflux då kan man väl va snäll och gå och fika iaf!?
De va några som kom och fikade iaf :) men de vart en massa kaka kvar så jag lämnade dem där i hopp om att de blir uppättna till i morron.

Tycker inte jag gör annat än att stressar på ett eller annat vis nuförtiden.. och anstränger mig åt höger och vänster.. :/
Börjar bli så trött på all denna stress, men de är inte det lättaste att stressa ner heller.
Tack och lov för helgerna då jag får träffa <3 mitt.. han värmer och ger mig energi enda in i själen :)
Citerar en sång text jag brukar lyssna på " ingen som du, kan få mig att le åt små saker" :)

Nä nu läre de väl bli slut på denna gnäll stund! Snart är de lång helg! och den LÄNGTAR jag verkligen till! Blir välbehövligt!

1 kommentar:

  1. Försök att inte stressa. Det kan vara svårt på jobbet men försök att inte stressa hemma. Sånt tar energi och den behöver du för att orka jobba. Tänk på att när du jobbar kvällsskift så ska du se till att sova så länge du kan dagen efter. Räkna inte med att du ska hinna göra så mycket innan du går till jobbet. Sånt kan du spara till den vecka du jobbar dagskift istället.
    Var rädd om dig - det är bara du som kan vara det.
    Kram.

    SvaraRadera