Summa sidvisningar

torsdag 16 juni 2011

Nu va de längesen...

De va längesen jag blogga nått nu.. men har inte haft nån lust.
Har haft en massa roligt för mig varvat med jobb.

Helgen som var så va vi på bio och såg Pirates of the caribean eller hur de stavas :p sen vart de en cider och öl på olereys och så hem och mysa en riktgt mysig dag med bästa <3 :)
Hann oxå upp till järvsö en sväng på fredan med en lite blomma till "pappa" för han fyllde år på lördan.. sen så har jag ju lovat att jag ska komma med en tårta oxå nån dag här.

I Tisdags fyllde syrran 21 och jag tog med henne på hemlig morgon picknik på bolle, de va mysigt och härligt att se Bollnäs vakna till liv och lyssna till fåglarna medans man åt sin frukost :)

Har jobbat kvälls skift denna vecka.. trött som få har jag varit och har känt av astman till och från hela veckan och så idag så "small" de till ordentligt, tror aldrig jag haft så svår astma.. var tvungen att åka hem från jobbet för de gick inte att andas och prata :( åkte hem sen vart de iväg till akuten för bättre medeciner då mina inte fungerade :S Nu är jag hyffsat pigg iaf men inte helt hundra än.
I morron är jag ledig och har tredagars helg, ska bli skönt och så kanske jag hinner ta igen mig i astman. Men nu har jag fått extra medecin ett tag och dubbla doseringen på de vanliga skulle jag göra så då borde de ju bli bra snart :)

I morron kommer <3 hit :) Längtar!

Go natt på er!

1 kommentar:

  1. Du är så omtänksam mot alla i din omgivning och jag hoppas du får tillbaka lika mycket som du ger.
    "Pappa" blev glad för blommorna och allrahelst kortet som du formulerade så bra.
    Nu hoppas jag att du får en skön helg och kan ta igen dig efter allt jobbande och astman.
    Kramen!

    SvaraRadera