Summa sidvisningar

tisdag 28 juni 2011

Sommar sommar sommar = regn?

Ja inte tycker då jag att sommaren är nå vidare hitills! Regn och mulet och kallt!
Men dock idag och igår så är de hyffsat varmt iaf! :)

Midsommar helgen va rolig och mysig, midsommarsfton spenderade vi först hemma hos <3 mamma med midsommar lunch med sil och jordgubbs tårta sen bar de av till strandbergs för lekar och middag. Hela midsommarafton var både rolig och mysig och vi gick hemmåt ca 02,30 på lördags morgonen :P tråkigt dock att de inte var nå vidare till väder.
Lördag eller ja midsommar dagen spenderades mestadels hemma i sängen framför tvn.. man blir ju trött av att vara ute och ränna på nätterna ;)

Har haft extra problem med astman nu i några veckor.. idag på morronen va jag iväg till läkarn och ja hon kunde ju inte göra så mycket men jag fick ut både kestine och beta pred tabletter som ska hjälpa lite extra i några dagar nu men visst är de roligt när man står på apoteket och ska punga ut nästan 400 spän på astma/allergi medecin! såå roligt och inte skulle jag väl hellre lägga de pengarna på något roligare nej nej då tror du helt fel! :/ :P
Men förhoppningsvis ger de med sig nu då och jag orkar göra något igen utan att känna mig som en gammal kärring bara av att gå uppför trappan hem.

Nedräkningen till semestern har börjat! :D bara 8 dagar kvar! sen en veckas semester, en veckas jobb sen 3 veckors samanhängande semester! ska bli härligt! :)

Nu ska jag rensa mina jordgubbar och äta lite jordgubbar och mjölk innan jobbet.

1 kommentar:

  1. Det låter trevligt, stora syster. Inte det där med astman, men midsommar helgen.
    Kram //Linn

    SvaraRadera