Summa sidvisningar

måndag 22 november 2010

Ledig dag..

Ledig idag... akönt, men jag blir lite rastlös. Men har fått endel gjort idag iaf :)
Varit ner på stan och köpt en ett års present. Tänk va några bad "ankor" kan för gylla dagen för nån som fyller 1, och vad leendet värmer en annan när lill killen öppnar paketet ser va det är och sen ser upp på en med ett stort glatt leende :D inte alls tokigt de inte!

Borde ta tag i hemmet lite.. snygga till men har ingen lust alls så jag låter bli! kanske infinner sig lusten att snygga till här lite senare då jag fått lite mat i magen. Ska på max och käka med mamma och c och syrran.

Har en knä katt som slås om utrymmet i knät med datorn hehe.. hon har blivit hemskt kelig Mumlan.. ska till och med ligga på en!! men man ska helst inte klappa på na.

Helgen var underbar :) men alldeles för kort. Men de är ju snart helg igen och då blir de nog att kika på mustach på Tranan. Sen är de ju tyvär jobb söndag men men.

1 kommentar:

  1. Ja det är kul när man kan glädja någon. Tack för igår förresten. Det gladde mig att få träffa dig och Linn en stund. :-)
    Jag har en katt som faktiskt kommer och vill bli klappad. Inte nån lång stund men ändå... mysigt. Det kanske blir en kelig katt av Snoozen till sist.
    Snart är det helg hörru! :-)
    Kramar! ♥

    SvaraRadera