Summa sidvisningar

onsdag 1 september 2010

Tack Maud Olofsson!!

Igår satt jag på jobbet och hade radion på.. Mixmegapol intervjuade maud olofsson.
De pratades en hel del om politik men så kom frågan - Maud, din man hur träffades ni!? Maud - Vi träffades när jag var 26! och jag hade inte alls tänk och trott att jag skulle vara med honom resten av livet eftersom att han inte alls va någon jag egentligen tyckte va min typ.
Jag tänkte - Åh men va skönt att höra.. inte för att jag nu tror att man inte träffar någon efter 25 men.. tack maud för att du upplyste sverige om att man kan träffa någon som man sen delar livet med när man är 26.
De fick hoppet att växa lite i tron om att även jag kommer hitta en vettig man att dela livet med.

Ingen bråtska men de hade varit roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar